HubSpot CRM: vervanging van- of aanvulling op Microsoft Dynamics of Salesforce?


HubSpot kondigde in september 2014 tijdens INBOUND 2014 de komst aan van een eigen CRM-oplossing. Geheel gratis, als eerste beschikbaar voor bestaande HubSpot partners. De beweging naar een meer integraal marketing/sales-platform is uiteraard toe te juichen. HubSpot ondersteunde al veel langer een koppeling  naar ondermeer Salesforce.com. Vanuit gebruikersadoptie, gebruiksgemak en databeheer klinkt de stap naar een allesomvattende oplossing nog beter.

De hamvraag is uiteraard of HubSpot CRM net zo goed is als bijvoorbeeld Microsoft Dynamics, Sugar CRM of Salesforce. De tijd zal het leren. Als onafhankelijk netwerk in digitale marketing en sales kennen we HubSpot’s marketing functionaliteit inmiddels door en door.

Als een van de eerste partners in EMEA gaan we zo snel mogelijk de nieuwe CRM kansen maar ook mogelijke beperkingen testen. En zullen we de uitkomsten daarvan direct daarna met jullie delen. Naar verwachting zal dit eind 2014 of begin 2015 zijn.

Mocht je op de hoogte gehouden willen worden over de kansen van HubSpot CRM voor jullie commercieel succes, laat dit dan hier weten.

Bekijk hieronder de introductie van HubSpot CRM, door HubSpot (tips voor video’s over HubSpot CRM door derden zijn van harte welkom):

Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze

 

Meer weten over HubSpot als oplossing in marketingautomatisering? Lees hier meer.
HubSpot

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.