Meer omzet in B2B: BOOST Programma

Graag helpt dutchmarq middelgrote B2B bedrijven om te komen tot meer grip op een gezonde pipeline aan omzetkansen en impact.

Marketing, verkopen en service – met een mix van digitaal en toch persoonlijk – is steeds meer een randvoorwaarde voor succes in B2B.

Meer kopjes drinken, nog meer lawaai maken en extra inzetten op coldcalling levert steeds minder op.

Het is zaak om via als commercieel team te komen tot betere opportunities en meer omzet in B2B. Ook internationaal.

We werken voor bedrijven in B2B die meer rendement willen zien uit hun B2B marketing & sales activiteiten.

Het dutchmarq programma begint met de beoordeling en aanvulling van het marketingplan & salesplan.

En kijkt daarnaast naar de belangrijkste tactische randvoorwaarden om te komen tot een VLIEGWIEL aan nieuwe, betere omzetkansen en impact.

Dit programma helpt om 3 roadblocks of blokkades weg te nemen om verkopen op afstand te laten slagen:

  • Commercieel proces dat uitgaat van verkoper in plaats van klant: op naar INBOUND, buyer centric sales & marketing
  • Producten die uitgaan van specs, prijs en misschien waarde: naar een WAARDEPROPOSITIE op basis van output en resultaat
  • Lone Hunter sales: de solo account executive is pas echt effectief door TEAMWORK en daadwerkelijk ‘social selling’ met collega’s, klanten, ambassadeurs en partners

Daarbij besteden we aandacht aan de volgende 5 aspecten:

  • Bouwen van een sales & marketing PLAN per jaar/kwartaal/maand
  • Sales Enablement en Sales READINESS (vaardigheden, mindset, proces, content, tools)
  • Demand Generation: het genereren van hoogwaardige, bruikbare OPPORTUNITIES
  • Voortgaande SUPPORT aan salesteams met betrekking tot opportunities, bids en events (Account Based Sales & Marketing)
  • Inzichten: DATA-gedreven inzichten in markt, klanten, prospects – met betere inzet van bestaande of nieuwe bronnen en tools om zo te komen tot closed loop marketing & sales en groei

Een moderne aanpak in B2B Marketing & Sales stelt juist kennisintensieve, expert B2B bedrijven beter in staat om hun commerciële doelen te behalen.

We begeleiden je stap-voor-stap naar meer controle over jullie pipeline en betere resultaten.

Graag bespreken we met jou en je collega(‘s) in directie of MT jullie ambitie en welke belangrijkste obstakels in de weg staan van meer commercieel succes.

En ontwerpen we een go-to-market strategie en begeleiden we je via tactische invulling daarvan om in jullie branche en voor jullie bedrijf te komen tot tastbare resultaten.

Maatwerk dus, met gebruik van een programma opgebouwd uit meer dan 25 jaar ervaring en bewezen best practices.

Je bent in goed gezelschap:

“Paul is one of those rare Marketeers that really understands what Sales truly needs. He was brought in to help pivot our marketing efforts in the Benelux & DACH to digital, social selling and account based marketing.
His experience, insight and ingenuity have helped us to double our pipeline.” – Craig Adams (Diligent)

“dutchmarq combineert op effectieve wijze denken èn doen in B2B marketing & sales.
Dat heeft geresulteerd in een heldere commerciële strategie voor Tytho en effectieve vertaalslag naar online en offline lead generatie.” – Peter Nolta (Tytho)

 

Jou in staat te stellen om (beter) in controle komen van jullie commerciële resultaten, PIPELINE voor GROEI en IMPACT via een moderne, bewezen B2B marketing- & salesaanpak is wat ons drijft.

Neem contact met ons op om jullie uitdaging in B2B marketing en sales te bespreken.

Bespreek je graag jullie uitdaging om te komen tot meer groei via betere marketing & sales samenwerking, het genereren van betere leads of de betere conversie daarvan opportunities?

Elke week hebben we ruimte voor een beperkt aantal strategiegesprekken.

Lees hier meer over wat een strategiesessie inhoudt en vraag deze nu aan.

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *