Gratis: e-books & reviews B2B managementboeken

Kosteloos en waardevol gaat soms prima samen. Snuffel maar eens rond hieronder. Veel inspiratie en succes!

e-books, whitepapers enzo

Geen tijd voor een boek en op zoek naar whitepapers, e-books en video’s over content, commercie en klantpsychologie in B2B?

Die vind je hier (gratis downloads):

brainbound marketing hoofdstuk 3

Tijd besparen? Check deze managementboeken reviews:

Geen tijd om een managementboek van kaft tot kaft te lezen, en toch bijblijven in B2B?

Doe je voordeel met deze reviews in samenwerking met Managementboek.nl:

Managementboeken reviews over B2B marketing & sales, business development, martech & salestech. Over alles wat werken aan de ‘voorkant’ van organisaties zo boeiend maakt.

Zonder de binnenkant uit het oog te verliezen: vandaar ook de beste boeken over klantpsychologie en neuromarketing met toegevoegde waarde in B2B.

En met oog voor de maatschappij waarin we leven, werken en spelen: strategie in een wereld in transitie (Triple P: People, Planet, Profit).

 

Customer Experience in de praktijk B2B Content Marketing - de 7 fundamenten Brainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieen in b2b When digital becomes human
de koopknop De koopknop The Advertised Mind
Brainbound Marketing Zo werkt aandacht Vertrouw me Pre-suasion
Verleiden op internet - Aartjan van Erkel Gek op gaten - Jos Burgers De 9+ organisatie - van marketshare naar mindshare Key Marketing Metrics
Gehaktballen met slagroom Tribes - Seth Godin Geef nooit korting! Jos Burgers Marketing 3.0 Philip Kotler
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen Michel Hoetmer Innocent Marketing is geen reclame Communities of Practice Etienne Wenger
Calimero Marketing Karen Romme Het eind van winkels Cor Molenaar Uitverkocht De Wet van Snuf Jos Burgers
E-mailmarketing Innocent Brainbound Marketing, nieuwe online verkoopstrategieen in b2b Klantfluisteraar Jan van Setten
Focus Aan Uit
impact door innovatie
SuperFalen 20 vragen en antwoorden over digitale transformatie Menno Lanting

Deze rubriek is bedoeld voor managing directors, commercieel directeuren, salesmanagers, accountmanagers, heads of marketing, marketing project managers, hoofden innovatie en andere professionals met een passie voor nieuwe marketing en sales in B2B.

Ontbreekt een titel? Vraag je recensie hier aan!

Brainbound Marketing, boek overview