• Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Nederlands Nederlands Nederlands nl
  • English English Engels en
+31 34 34 209 31 | info@dutchmarq.nl
Slimmere B2B Marketing & Sales: meer omzet & impact
  • Je uitdaging in B2BOver u U bent een B2B organisatie of professional. U hecht grote waarde aan onderscheidende kwaliteit en ‘customer intimacy’. Als basis voor uw onderscheid van de grijze massa. En voor effectieve(r) business development en ontwikkeling van uw organisatie. Uw glas is gewoonlijk half vol. Minstens. Tegelijkertijd ziet u ruimte voor verbetering in uw commerciële of wervingsfunnel, uw innovatief vermogen of in de connectie tussen marketing & sales of marketing & HR. U beseft ook dat voor lange termijn, blijvend succes, winst alleen niet volstaat. Uw klanten, medewerkers en partners zijn steeds selectiever over met welke partijen zij zich zakelijk willen verbinden. En via hun (online) netwerken is men bereid en in staat om met de wereld te delen welke bedrijven en organisaties men bewondert en ‘bevriend’ mee wil zijn (cq wil ‘ontvrienden’). U wil daarom een betere connectie tussen professionele marketing en uw business in B2B. Ook realiseert u zich dat Social Media Marketing een blijvende factor is voor succesvolle business development – maar u wilt daarmee compact beginnen en ook tastbare business ROI realiseren. > Stagneert uw groei omdat u onvoldoende in staat bent bestaande e/o nieuwe klanten of medewerkers aan u te binden? > Gaan uw concurrenten u…
    • Bekendheid als kennisleider
    • Slimmer Leads genereren
    • Beter Sales rendement
  • Over dutchmarqOver DutchmarQ DutchmarQ werd opgericht door B2B marketeer Paul Hassels Mönning MSc. Paul brengt de klanten van DutchmarQ ruim 17 jaar internationale ervaring als gecertificeerd projectmanager, managing consultant en marketing directeur bij bedrijven als Capgemini, Philips en Fujitsu. Hij combineert een hoge standaard in kwaliteit met een passie voor betekenisvolle innovatie en is in staat om de connectie te leggen tussen onderscheidende marketing en business. Paul is een creatief communicator, bruggenbouwer en betrokken met een ‘scherp oog’ voor details die er toe doen. Wat maakt Paul echt onderscheidend ten opzichte van zijn collega, ervaren B2B marketeers? Lees hier waarom Paul het verschil maakt. Succesvolle(r) Business Development in B2B. Dat is waar DutchmarQ u als professionele challenger in uw markt graag bij helpt. Het binden en boeien van klanten en andere partners begint in onze optiek intern, bij het beter laten samenwerken en beter binden en boeien van uw medewerkers. DutchmarQ’s missie is business development 2.0 ofwel in gewoon nederlands: B2B organisaties in staat te stellen tot het maken van nieuwe, betere en duurzame relaties zowel intern met medewerkers als extern met klanten, prospects en andere partners. DutchmarQ geeft hieraan invulling door het combineren van beproefde (offline) en nieuwe business development…
    • Paul Hassels Mönning
    • Partners
    • Vacatures
  • DienstenDiensten Interim management marketing Nieuwe marketing & social media marketing Account based marketing & demand creation Identificatie & selectie Nederlandse business partners Workshops & presentaties nieuwe marketing en Social Business in B2B Interim management marketing in B2B U zoekt een top B2B interim marketing directeur of marketing project manager. Verwacht u een marketing directeur die meer doet dan ‘op uw winkel te passen’? Hebt u behoefte aan (h)echte continuiteit in marketing management in verband met ziekte of zwangerschapsverlof? Of wilt u op tijdelijke basis uw commerciële discipline professionaliseren via het inzetten van een interim hoofd marketing met focus op een betere samenwerking tussen sales en marketing? DutchmarQ’s oprichter Paul Hassels Mönning combineert 18 jaar ervaring in B2B marketing management en programma management met praktische ervaring in nieuwe media. Snel ‘thuis’. Bij-de-tijds, eigenwijs, sturend op ROI. En met kijk op nieuwe media marketing in B2B. Bij het DutchmarQ netwerk is een select aantal senior marketing managers en marketing directeuren aangesloten met een uniek track record in B2B business development en/of marketing management. Wilt u meer informatie over wat DutchmarQ voor u in interim marketing management of interim programma management kan betekenen, neem dan contact met ons op voor een persoonlijke kennismaking.…
    • B2B marketing & salesstrategie
    • Remote Team Selling
    • Workshops & Trainingen
  • KlantenReferenties “In de periode 2006/2007 hebben we intensief met elkaar samengewerkt in een tweetal Marketing & Communicatie Campaign Trajecten. Dit waren de Transformation Campaign en de Demand Generation campaign. Ik heb je daarbij leren kennen als een gedreven en doortastende vent met een hoge dosis aan doorzettingsvermogen. Deze drie fraaie eigenschappen waren de sleutel tot welslagen van deze campagnes. Verder wist je diverse collega’s in complexe marketingprojecten ermee te mobiliseren en stimuleren. Ik heb je ervaren als een aimabel mens en een professionele collega waarmee het goed toeven was! ” Gijs De Vries, Advisory Leader, Ernst & Young Advisory —————– “Paul heeft scherp inzicht in organisatie ontwikkeling en in het bijzonder op de wijze waarop de marketing functie een dergelijke ontwikkeling kan supporteren en leiden.” Vincent Kranenburg, Head of Human Resources – Fujitsu Nederland —————– “DutchmarQ heeft Strict effectief en professioneel begeleid in het verkennen van de kansen van Social Media.” Paul van de Looij, Commercieel Directeur – Strict ICT Voor een volledig overzicht van aanbevelingen en referenties op LinkedIn, klik hier
  • Downloads & meerManagementboeken reviews In deze rubriek reviews van managementboeken over ondermeer marketing, business development, online, innovatie en nieuwe media. Over alles wat werken aan de ‘voorkant’ van organisaties zo boeiend maakt. Zonder de binnenkant niet uit het oog te verliezen. Voor collega (interim) marketing directeuren, marketing project managers, hoofden innovatie, sales directeuren en andere professionals met een passie voor nieuwe marketing en business development in B2B. Klik op een titel voor de volledige boek review. Ontbreekt een bepaalde titel? Verzoeken voor een review zijn welkom!
  • Blog
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu

Over dutchmarq

dutchmarq stelt ondernemers en commercieel directeuren in staat tot (internationale) groei in het digitale tijdperk. Opgericht door Paul Hassels Mönning: B2B sales strateeg, auteur en trainer.

dutchmarq’s programma en training levert aantoonbare impact in leads & sales.

Versterkt door een netwerk van ‘hand-picked’ specialisten, partner bedrijven & slimme tools.

Van welke B2B sales & marketing uitdaging heb jij te vaak slaaptekort?

 

 

Laatste nieuws

  • De meest gemaakte 10 missers in marketing & salesplannen
  • Zij van WC-eend
  • Zeg jij wel eens nee tegen een prospect?

Leestips

Acquisitie
B2B marketing
B2B sales
Business Development & CSR
Inbound Marketing
Inbound Sales
Social Selling
Salesplan 2022
Online Leads genereren

Tips per email, alleen voor B2B spelers die impact maken

Contact

Adres
dutchmarq 
B2B marketing & sales ®
Postbus 26
3940 AA DOORN
Nederland
—
KvK: 30280067
Telefoon: +31 34 34 209 31
WhatsApp Business
E-mail: info@dutchmarq.nl
—
We houden van een geintje. Maar nemen je privacy erg serieus: lees hier onze privacyverklaring
© 2009 - 2023, dutchmarq | ontwikkeld door Go2People
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde

We gebruiken cookies om te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Bij verder gebruik van de website, gaan we ervan uit dat je hiermee instemt. Zie voor meer informatie het dutchmarq privacystatement.

Ja, natuurlijk
Nee, dank je