Herken je jezelf? (in de rol van partner (v/m) bij DutchmarQ)
(of iemand die je graag aanbeveelt?)
Jij bent zo’n 32 tot 46 jaar jong. Gezegend met een stel uitstekende oren, scherpe blik en dito pen. Je hebt ruime ervaring opgedaan bij een IT bedrijf of dienstverlener in B2B. Het ondernemerschap kriebelt. Of je bent nu al succesvol zelfstandig professional.
Schaap-met-vijf-poten, maar niet wollig
Je bent gek op cijfers, data en online ROI. En net zo gek op teksten die prospects en klanten prikkelen. Offline en online.
WO of HBO denk- en doe nivo. Maar je drive, nieuwsgierigheid en attitude zijn minstens zo belangrijk. Met speels gemak benut je de mogelijkheden van sociale media, CRM en business-to-business marketing automatisering. Je overtuigt in gesprek met een prospect of klant. Doordat jij echt luistert, en kennis van zaken koppelt aan oog voor details.
Je krijgt vooral een kick van luisteren, doorvragen en mooie dingen maken. De beste B2B bedrijven nog beter maken. Blij maken, en blij houden. De lat ligt bij jou hoog. Net zo hoog als bij ons. Tegelijkertijd hecht je aan je vrijheid. Wanneer het kan een ochtend lekker even niks. Een rondje joggen, dat (management)boek uitlezen, spelen met je kinderen, de krant uitspitten of de nieuwste apps verkennen.
DutchmarQ: netwerk in B2B digitale marketing & sales
DutchmarQ is een netwerk in B2B nieuwe marketing & sales. Ons motto is: “liever 1 enthousiaste opdrachtgever dan 10 onverschillige debiteuren”. Daarom geloven we in 100%. Zowel qua inzet en bijdrage aan onze kant als qua behoud van onze klanten. We streven naar een 100% waardering van onze opdrachtgevers. Zijn bereid fouten snel, en open toe te geven en zo snel mogelijk, samen op te lossen. En uiteraard herhaling te voorkomen.
Wat biedt DutchmarQ jou?
DutchmarQ biedt je – naast bovenstaande omgeving met de beste opdrachtgevers en dito opdrachten – de kans om als partner samen te bouwen aan onze verdere groei. En daarmee aan je eigen groei. Met mogelijkheid tot participatie. Volop vrijheid. Een business-to-business netwerk van (inter)nationale kennis partners en professionals die je inspireren. En jou via hun (online) trainingen, masterclasses, humor en webinars scherp houden.
Wat wordt je rol bij DutchmarQ?
Je rol is geen standaard lijstje werkzaamheden copy/pasted uit een willekeurige vacature online marketing B2B. Maar dat je vast al door. Je bijdrage bestaat in de kern uit het verkopen, ontwerpen en doen waarmaken van klant B2B programma’s:
– projecten & contract management
– inrichten marketing automation ten behoeve van o.a. lead nurturing
– online analyses en klantrapportages (maand / kwartaal / jaar)
– ontwerp jaarkalender klanten: SEO, social, video & SEA
– buyer persona inventarisatie en buyer process mapping
– content marketing: van corporate story tot individuele tweet
– content creatie & curatie: productie en 3rd party regie
– market intelligence & onderzoek: in opdracht of uit nieuwsgierigheid
– thoughtleadership: innovatie, blogging, PR in B2B nieuwe marketing
– peoplemanagement & coaching
– klantoverleg, relatiebeheer, account ownership, winnende offertes/voorstellen
Kennismaken?
De eerste stap naar een persoonlijke kennismaking hebben wij gezet. Door het plaatsen van dit profiel. Jij bent nu aan zet. Hoe, dat bepaal jij. Een standaard cv en begeleidend kattebelletje kan natuurlijk. Eigenlijk verwachten we een ander, niet-kopieerbaar visitekaartje passend bij jouw achtergrond, voorkeur en persoonlijke missie. We zijn benieuwd. En horen of zien graag je bericht tegemoet!
Voor meer informatie en vragen kun je uiteraard ook contact opnemen. Via sociale media (twitter: @dutchmarq of @phasselsmonning) en per email (info[at]dutchmarq.nl) zijn we 24/7 bereikbaar. Bellen mag uiteraard ook via +31 6 573 22222 (Paul Hassels Mönning).