Het ‘outbound’ lastig vallen van prospects en klanten werkt in B2B steeds minder effectief. Reclame wordt weggedrukt of genegeerd, koude belletjes worden niet beantwoord en ongevraagde email updates belanden al snel in de folder deleted items of het spamfilter. Waar doe je als commercieel directeur of ondernemer slimmer aan?

Inbound sales & marketing biedt een alternatief. Inbound gaat uit van het aantrekken van meer en vooral relevanter verkeer en het omzetten daarvan in gekwalificeerde leads, opdrachten en enthousiaste klanten. De brandstof voor inbound marketing en sales: hoogwaardige content. Enige portie doorzettingsvermogen en geduld. Daarnaast wil de juiste humor ook nog wel eens werken. De inbound filosofie draait om het stap-voor-stap winnen en behouden van klantvertrouwen. Een opt-in moet je dus koesteren…

 

Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze

 

Wil je zelf binnen jullie B2B bedrijf aan de slag met inbound sales & marketing, maar heb je geen zin om een marketingadviseur of marketingburo in te schakelen en kun je eigenlijk geen geschikte inbound marketing training of trainer vinden?

Dan is de nieuwe Studytube online training ‘meer leads en betere business met inbound sales & marketing’ een serieus alternatief.

In exact 183 minuten leer je hierin niet alleen hoe je collega’s warm maakt voor dit nieuwe commercieel perspectief in business-to-business, maar ook hoe je inbound B2B marketing & sales praktisch implementeert. Aan de hand van zo’n 30 video’s, best practices, vragen en interactieve oefeningen ga je zelf in je eigen tempo aan de slag met inbound marketing & sales.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *