Over het beter (online) verleiden en beïnvloeden van klanten en prospects verscheen recent deze infographic met 10 op zich een lijst van relatief willekeurige, maar niet onjuiste statements. Hoewel nummer 6 enigszins associaties oproept met de door mij betwijfelde ‘koopknop’ in sommige neuromarketing ‘literatuur’ is ook die uitspraak niet onjuist: “wachten is nooit fijn” en doet misschien wel (een beetje) pijn. Benieuwd welke van deze 10 tegeltjes wijsheden jullie ’t beste verder helpen in business-to-business marketing en sales.

Bron: Help Scout

Hoe zorg je in B2B online marketing ervoor dat jullie content in woord en beeld ervoor zorgt dat prospects en klanten graag nu of straks een volgende stap nemen in hun koopproces? Lees (of deel) dan deze dutchmarq whitepaper: ‘Is online onnodig in B2B Sales?‘.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.