Slimmer acquisitie & field sales: niet (nog) meer kilometers maken

In B2B acquisitie en sales is het motto nog vaak ‘we moeten de baan op, kilometers maken’. In de meeste B2B sectoren is het persoonlijke contact tussen leverancier en klant belangrijk. Het is daarom zaak om te komen tot een zo optimale routeplanning. En een zo compleet mogelijk beeld van je klanten of prospects ‘on the go’.

Dat geldt in het bijzonder voor die vertegenwoordigers of accountmanagers met een flinke afsprakentarget van hun baas. Over de wenselijkheid van kwantitatieve doelstellingen in salesafspraken een volgende keer. Ditmaal ligt de focus op de effectiviteit en efficiency van field sales en hun rol in B2B acquisitie.

Op de dag na de Amerikaanse verkiezingen sprak Paul Hassels Monning met Steve Benson, de CEO van Badger Maps. Badger Maps is een IT-bedrijf uit San Francisco dat het leven van de vertegenwoordiger en accountmanager een stuk aangenamer wil maken. Een korte impressie van dit gesprek vind je hieronder.

Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze

Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze

Meer informatie over Badger Maps, of hun oplossingen in acquisitie voor drukke accountmanagers en vertegenwoordigers vind je hier

badger-maps