De CEO van Software AG Karl-Heinz Streibich wint er geen doekjes om: alleen die bedrijven die effectief en tijdig digitaliseren, overleven. The Digital Enterprise heeft volgens Streibich zowel betrekking op de wijze waarop bedrijven bereikbaar zijn en de conversatie aangaan maar evenzeer op bijvoorbeeld het digitaliseren van de supply chain of het commercieel proces.

In zijn boek The Digital Enterprise, the moves and motives of the digital leaders, zet hij zijn visie uitgebreid uiteen. In dit boek staan meer dan 20 voorbeelden over ondermeer GE’s visie op het Industriele Internet en hoe dat bijdraagt aan enorme efficiency winsten in sectoren zoals de luchtvaart en energie. Maar ook nog conservatiever branches zoals banken, verzekeraars en oliebedrijven gaan over tot fundamentele vernieuwing dankzij nieuwe technologie.

Voor diegenen onder jullie met een leesachterstand en weinig tijd: luister naar zijn korte toelichting in deze video.

 

 

Meer weten over digital business in B2B en weinig tijd? Plan een lunchsessie in met jullie collega’s van marketing en sales en laat je inspireren door de digital business menukaart.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.