Deze week ontving ik een update over de B2B marketing awards 2016. En bij een event van formaat hoort ook een email van formaat. Althans zo moeten de organisatoren hebben gedacht. Dat méér niet altijd beter is bewijst hun email. Lees je mee?

Opvallend namelijk in de email (zie een printscreen hieronder) is dat vooral heel veel aandacht uitgaat naar diverse deadlines om deel te nemen aan de 2016 editie van de competitie. Vanaf 6 mei kun je je inschrijven, tot uiterlijk 9 juni of eigenlijk – vooruit mocht je meer tijd nodig hebben – tot 24 juni. Misschien halen lezers met native english in hun bagage er een andere, juiste boodschap halen. Zelf blijf ik in opperste staat van verwarring bij deze email achter.

Want wat is nu de feitelijke datum van de B2B marketing awards 2016 zelf?! De email geeft daarover geen enkele informatie. Ah, gelukkig staat er een link rechtsbovenin ‘View online’. Zowel in Safari als Firefox geeft dan de melding ‘kan de server op $cantread$ niet vinden.’

Ook het bezoeken van de landingspagina na een van de call-to-actions biedt helaas geen soelaas. Onder de titel ‘Register for the B2B Awards 2016′ word je hier aangespoord om je nu in te schrijven. Geen datum, geen deadline. Bijzonder.

In een dagelijks toenemende vloedgolf aan informatie is aandacht misschien ’s werelds meest schaarse goed aan het worden. Jim Stolze heeft het in zijn boek Uitverkocht! zelfs over onze ADHD-maatschappij: Attention Deficit Hyper Distribution. B2B marketeers bewijzen daarom zichzelf en vooral hun doelgroepen een goede dienst door voldoende aandacht, precisie en zorgvuldigheid.

Contentkalenders, een actieve concurrentie of een hip Amsterdams content marketingburo lijken jullie soms te dwingen om vooral meer en vaker content te maken. Laat in plaats daarvan kwaliteit, creativiteit en relevantie jullie leidraad zijn. Doe je voordeel met onderstaand voorbeeld, een mooie illustratie hoe het (te) vaak gaat, een voorbeeld hoe het niet moet en vrij eenvoudig een stuk beter kan…

 

b2b marketing awards 2016

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *