Dit is je belangrijkste tool in B2B Sales, toch?

, , ,

55.000 km per jaar?!

Ik was in shock toen ik laatst hoorde hoeveel kilometers, jaar in jaar uit een tennismaatje van me maakt in zijn leasebolide.

Het aantal uren dat je daarmee niet productief, of veel minder productief, bent is natuurlijk gigantisch.

En die besteed ik zelf liever bijvoorbeeld op de tennisbaan.

Ik moet je bekennen, ik ben best een autoliefhebber.

Zo heb ik me gisteren nog staan te verlekkeren bij de prachtige lijnen van een Porsche 911 cabrio.

Een beetje ouwe economie weliswaar, maar toch…

Veel in de auto zitten voor business is echter niet mijn hobby.

Zelf heb ik het aantal uren en kilometers dat ik jaarlijks zakelijk maak drastisch gereduceerd.

En ik rijd daarbij zoveel mogelijk electrisch.

Ik pak de trein ook naar bestemmingen die wat verder weg liggen zoals Frankfurt of Londen.

En je moet ook afvragen anno nu of de leasebak je allerbelangrijkste tool is als je in sales of marketing zit.

Ik denk dat oplossingen op het gebied van marketingautomatisering, CRM en sales enablement een veel belangrijker rol spelen om succes voor jou binnen handbereik te brengen.

Denk daarbij aan oplossingen zoals Marketo en HubSpot, Showpad in sales enablement of LinkedIn Sales Navigator op het gebied van social selling.

Wil je daar meer over weten, lees dan deze items:

Slimmere ICT ondersteuning van de account manager en commercieel directeur

B2B targets halen met slimme technologie 

Wat is jouw FAVORIETE TOOL in B2B sales en marketing?

Laat ’t weten als reactie op dit bericht of onder deze video.

 

Deze video wordt niet getoond omdat er (nog) niet akkoord is gegaan met het plaatsen van cookies.
Wijzig keuze

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.