Haastige spoed is online beter

Ben je online (nog) ongeduldiger dan in een winkel of op kantoor? Je bent niet de enige: steeds meer mensen leggen de online lat steeds hoger als het gaat om snelheid en ‘performance’. Hierbij volgt geen pleidooi voor haast, wel voor (zakelijke) snelheid. Keihard nodig, ook in B2B marketing en sales anno nu.

Lees meer

Grand Prix Content Marketing B2B

, , ,

Bij de Grand Prix Content Marketing won KPN Zakelijk in de categorie B2B. Uw verslaggever ter plekke vond dit voldoende aanleiding voor een kort interview met B2B juryvoorzitter Albert Jan Huisman.

 

Lees meer

Slimmer kilometers maken in acquisitie & field sales

Slimmer acquisitie & field sales: niet (nog) meer kilometers maken In B2B acquisitie en sales is het motto nog vaak ‘we moeten de baan op, kilometers maken’. In de meeste B2B sectoren is het persoonlijke contact tussen leverancier en klant belangrijk. Het is daarom zaak om te komen tot een zo optimale routeplanning. En een […]

Zo werkt aandacht (interview Stefan van der Stigchel)

Zo werkt aandacht (interview Stefan van der Stigchel) Aandacht wordt wel eens de nieuwe munteenheid van de westerse wereld genoemd. Echte aandacht is steeds moeilijker te krijgen en te geven, zo lijkt het. Naar schatting zo’n 8.000 commerciele boodschappen overspoelen ons dag in dag uit. Ook in B2B nichemarkten is aandacht allesbehalve vanzelfsprekend. Wat is […]

Doet B2B Sales aan digitale zelfmoord?

,

Wanneer een CEO of algemeen directeur spreekt over de noodzaak tot digitale verandering en transformatie – zoals steeds meer directies en besturen doen – let dan eens op wie ze daarbij noemen. Men heeft het vaak over de CIO, COO, CFO en CMO…, maar zelden over de Commercieel Directeur of Salesdirecteur. 

Neeee! Ik zie de krantenkoppen in het Financieel Dagblad en de NY Times al voor me: sales is het brekebeentje binnen het bedrijfsleven.

Lees meer