lead-forensics-blog

Wie bezoeken jullie B2B website?! Doe forensisch onderzoek

, , ,

Gemiddeld blijft 98% van alle bezoekers aan jullie website anoniem, herkenbaar? Slechts zo’n 2% converteert in een lead door een download van een e-book, inschrijving op een webinar of aanmelding op een nieuwsbrief. Wie zijn die andere bezoekers?! Een in-house MI5 of CIA inlichtendienst zou zijn in hun acquisitie inspanningen voor veel B2B salesdirecteuren en marketingmanagers erg welkom.

Lees meer

Salesforce Einstein: slimmer B2B sales?

Op dezelfde zonnige voorjaarsdag waren salesprofessionals van de Sales Management Associatie bijeen in Noordwijk, en zette Salesforce haar Worldtour tent op in de RAI. Omdat uw verslaggever ook maar 24 uur in een dag heeft en zijn footprint probeert te beperken kon die 9e maart maar één event ook fysiek worden bezocht. De keuze viel ditmaal op de #Salesforcetour. Deze blog is gebaseerd op een in-depth interview met Guillaume Roques, EMEA VP Marketing bij Salesforce. Over CRM, MA, AI en Salesforce Einstein. En wat marketing- en salesprofessionals in business-to-business daaraan hebben.

Lees meer

Online B2B marketing: opzij opzij opzij

Snelheid doet ertoe, ook in een business-to-business omgeving. Een eerdere blogpost maakte dat vooral tekstueel duidelijk. Voor diegenen die hier meer over willen weten en vooral visueel ingesteld zijn is onderstaande infographic een mooie aanvulling. 12 case studies van diverse bedrijven en verschillende branches, ter inspiratie ook in B2B.

Lees meer

Haastige spoed is online beter

Ben je online (nog) ongeduldiger dan in een winkel of op kantoor? Je bent niet de enige: steeds meer mensen leggen de online lat steeds hoger als het gaat om snelheid en ‘performance’. Hierbij volgt geen pleidooi voor haast, wel voor (zakelijke) snelheid. Keihard nodig, ook in B2B marketing en sales anno nu.

Lees meer

Grand Prix Content Marketing B2B

, , ,

Bij de Grand Prix Content Marketing won KPN Zakelijk in de categorie B2B. Uw verslaggever ter plekke vond dit voldoende aanleiding voor een kort interview met B2B juryvoorzitter Albert Jan Huisman.

 

Lees meer