Een goede B2B salesman of -vrouw is ook een slimme marketeer
‘Ik ben smarketeer’, zeg ik met een glimlach aan de Europese collega’s die me nog niet kennen.
‘Ik ben smarketeer’, zeg ik met een glimlach aan de Europese collega’s die me nog niet kennen.
Vanochtend zat ik op een luttele 3 kilometer van huis opeens middenin een sterk staaltje klantonvriendelijkheid.
Hoe vaak zit jij op sociale media zoals facebook, twitter en LinkedIn? En nog belangrijker: kost dat je vooral veel tijd en energie of levert ’t ook nog wat op?
Netwerken in B2B is geen hogere wiskunde, maar is niet voor iedereen even makkelijk. Welk gevoel geeft ’t jou bijvoorbeeld als je zonder persoonlijk tekstje een LinkedIn connectie verzoek krijgt: ‘I would like to add you to my network’I ? Dat voelt alsof je een postzegel bent in een stoffig album, toch?
Ik stond laatst voor een video-camera en vond het helemaal niets. De trainer had de deelnemers geprikkeld om iets meer van ons zelf te laten zien.
dutchmarq stelt ondernemers en commercieel directeuren in staat tot (internationale) groei in het digitale tijdperk. Opgericht door Paul Hassels Mönning: B2B sales strateeg, auteur en trainer.
dutchmarq’s programma en training levert aantoonbare impact in leads & sales.
Versterkt door een netwerk van ‘hand-picked’ specialisten, partner bedrijven & slimme tools.
Van welke B2B sales & marketing uitdaging heb jij te vaak slaaptekort?
We gebruiken cookies om te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Bij verder gebruik van de website, gaan we ervan uit dat je hiermee instemt. Zie voor meer informatie het dutchmarq privacystatement.