Vanochtend zat ik op een luttele 3 kilometer van huis opeens middenin een sterk staaltje klantonvriendelijkheid.
Hoe vaak zit jij op sociale media zoals facebook, twitter en LinkedIn? En nog belangrijker: kost dat je vooral veel tijd en energie of levert ’t ook nog wat op?
Netwerken in B2B is geen hogere wiskunde, maar is niet voor iedereen even makkelijk. Welk gevoel geeft ’t jou bijvoorbeeld als je zonder persoonlijk tekstje een LinkedIn connectie verzoek krijgt: ‘I would like to add you to my network’I ? Dat voelt alsof je een postzegel bent in een stoffig album, toch?
Ik stond laatst voor een video-camera en vond het helemaal niets. De trainer had de deelnemers geprikkeld om iets meer van ons zelf te laten zien.
Het aantal tools voor social media is fors en blijft toenemen. Hierbij vind je een selectie van 7 tools die er uitspringen.
Deze tools en oplossingen zou je de komende tijd eens moeten bekijken. Sommige oplossingen bestaan al enige tijd, andere zijn pas net op de markt verschenen.
Over dutchmarq
dutchmarq stelt ondernemers en commercieel directeuren in staat tot (internationale) groei in het digitale tijdperk. Opgericht door Paul Hassels Mönning: B2B marketing & sales strateeg, auteur en trainer.
dutchmarq’s programma en training levert aantoonbare impact in leads & sales.
Versterkt door een netwerk van ‘hand-picked’ specialisten, partner bedrijven & slimme tools.
Van welke B2B sales & marketing uitdaging heb jij te vaak slaaptekort?
Laatste nieuws
Leestips
Tips per email, alleen voor B2B spelers die impact maken
Contact
Postbus 26
3940 AA DOORN
Nederland
—
KvK: 30280067
WhatsApp Business