Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat zakendoen in B2B stevig verandert.
McKinsey bevestigde dat ook recent in dit internationaal B2B sales onderzoek.
Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat zakendoen in B2B stevig verandert.
McKinsey bevestigde dat ook recent in dit internationaal B2B sales onderzoek.
Als marketing & salesmanager wil je winst halen uit het voor jou belangrijkste kanaal.
Het offline kanaal staat – zwak uitgedrukt – voor de meeste B2B bedrijven nogal onder druk.
Dit jaar gaat alles anders dan verwacht. De (Corona)crisis en de anderhalvemetereconomie heeft veel plannen van bedrijven gedwarsboomd.
55.000 km per jaar?!
Ik was in shock toen ik laatst hoorde hoeveel kilometers, jaar in jaar uit een tennismaatje van me maakt in zijn leasebolide.
We bevinden ons in een uitzonderlijke situatie. Er is een wereldwijde pandemie gaande met ongekende gevolgen voor zowel de volksgezondheid als de economie. Dit heeft waarschijnlijk ook invloed op jouw bedrijf. Je pipeline is mogelijk uitgedund door het wegvallen of uitstellen van projecten en kansen. Daarnaast is de doorlooptijd van koopbeslissingen soms langer.
dutchmarq stelt ondernemers en commercieel directeuren in staat tot (internationale) groei in het digitale tijdperk. Opgericht door Paul Hassels Mönning: B2B marketing & sales strateeg, auteur en trainer.
dutchmarq’s programma en training levert aantoonbare impact in leads & sales.
Versterkt door een netwerk van ‘hand-picked’ specialisten, partner bedrijven & slimme tools.
Van welke B2B sales & marketing uitdaging heb jij te vaak slaaptekort?
We gebruiken cookies om te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Bij verder gebruik van de website, gaan we ervan uit dat je hiermee instemt. Zie voor meer informatie het dutchmarq privacystatement.