McKinsey onderzoek

Recent onderzoek van McKinsey onderschrijft wat veel B2B sales professionals al langer merken. De coronacrisis zorgt ervoor dat de technologische transitie in stroomversnelling raakt. Digitaal contact met klanten en op afstand verkopen zijn het nieuwe normaal. Dit heeft als gevolg dat B2B sales steeds meer gaat lijken op B2C, waarin de digitale customer experience centraal staat.

Lees meer

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat zakendoen in B2B stevig verandert.

McKinsey bevestigde dat ook recent in dit internationaal B2B sales onderzoek.

Lees meer

Als marketing & salesmanager wil je winst halen uit het voor jou belangrijkste kanaal.

Het offline kanaal staat – zwak uitgedrukt – voor de meeste B2B bedrijven nogal onder druk.

Lees meer

Dit jaar gaat alles anders dan verwacht. De (Corona)crisis en de anderhalvemetereconomie heeft veel plannen van bedrijven gedwarsboomd.

Lees meer

55.000 km per jaar?!

Ik was in shock toen ik laatst hoorde hoeveel kilometers, jaar in jaar uit een tennismaatje van me maakt in zijn leasebolide.

Lees meer