Recent onderzoek van McKinsey onderschrijft wat veel B2B sales professionals al langer merken. De coronacrisis zorgt ervoor dat de technologische transitie in stroomversnelling raakt. Digitaal contact met klanten en op afstand verkopen zijn het nieuwe normaal. Dit heeft als gevolg dat B2B sales steeds meer gaat lijken op B2C, waarin de digitale customer experience centraal staat.
Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat zakendoen in B2B stevig verandert.
McKinsey bevestigde dat ook recent in dit internationaal B2B sales onderzoek.
Als marketing & salesmanager wil je winst halen uit het voor jou belangrijkste kanaal.
Het offline kanaal staat – zwak uitgedrukt – voor de meeste B2B bedrijven nogal onder druk.
Dit jaar gaat alles anders dan verwacht. De (Corona)crisis en de anderhalvemetereconomie heeft veel plannen van bedrijven gedwarsboomd.
55.000 km per jaar?!
Ik was in shock toen ik laatst hoorde hoeveel kilometers, jaar in jaar uit een tennismaatje van me maakt in zijn leasebolide.
Over dutchmarq
dutchmarq stelt ondernemers en commercieel directeuren in staat tot (internationale) groei in het digitale tijdperk. Opgericht door Paul Hassels Mönning: B2B marketing & sales strateeg, auteur en trainer.
dutchmarq’s programma en training levert aantoonbare impact in leads & sales.
Versterkt door een netwerk van ‘hand-picked’ specialisten, partner bedrijven & slimme tools.
Van welke B2B sales & marketing uitdaging heb jij te vaak slaaptekort?
Laatste nieuws
Leestips
Tips per email, alleen voor B2B spelers die impact maken
Contact
Postbus 26
3940 AA DOORN
Nederland
—
KvK: 30280067
WhatsApp Business